VegLab
VegLab

Public relations

Public relations

VEGLAB Katarzyna Gubała to także możliwość promocji produktów, lokali, a także usług w trakcie niestandardowych działań stworzonych pod konkretne zapotrzebowania klienta.

Naszymi mocnymi stronami, w których szczególnie wspieramy są:

  • Znajdujemy wege influencerów i kojarzymy ich z wege produktem.
  • Mamy zielony notes pełen blogerów, dziennikarzy i celebrytów. Nie wahamy się go użyć!
  • Z wieloletnim doświadczeniem wkraczamy do mediów.
  • Doradzamy w bezkosztowych promocjach.
  • Znamy wyłącznie niestandardowe formy reklamy.
  • Pomagamy w organizacji wydarzeń promujących zdrowy styl życia.
  • Z sercem promujemy firmy, które szczególną wagę przykładają do ochrony środowiska.
  • Mówimy głośno i z dumą o produktach niekrzywdzących zwierząt.
  • Doradzamy w diecie roślinnej i tłumaczymy jej zielone aspekty tysiącom osób.
  • Wspieramy instytucje i osoby z wegańską filozofią.
  • Promujemy produkty roślinne, sprawdzamy ich pochodzenie od ziarna w ziemi do hurtowni, która je sprzedaje na masową skalę.
  • Przekonujemy ludzi na scenie, zza sceny i w trakcie wydarzeń.
  • Pomoc naszych krewnych i znajomych królika ułatwia nam zdobycie dla was upustów i rabatów.

Jak widać działamy niestandardowo…

Press pack
Katarzyna Gubała

Funkcja ambasadora

Katarzyna Gubała została zaproszona do wzięcia udziału jako ambasadorka w prestiżowym konkursie „Spotkania Self Cooking Center” organizowanym przez jeden z najlepszych obiektów w Polsce – zamek Topacz oraz firmę Rational oferującą piece konwekcyjne dla profesjonalnej gastronomii.

Do konkursu zgłaszają się szefowie kuchni z całej Polski, a Katarzyna Gubała nie tylko jest w jury degustacyjnym, ale także jako ambasador wspiera event w działaniach PR, pomaga w tworzeniu listy gości, osobiście nadzoruje sprawdzanie pochodzenia proponowanych na konkurs produktów pod kątem pochodzenia odzwierzęcego.

Public relations

Promocja produktów, lokowanie marki w social mediach, Internecie oraz w mediach to zadanie, którym VEGLAB Katarzyna Gubała zajmuje się na co dzień.

Efektem tych działań jest stała współpraca z markami Marwit, Natumi, Primavika oraz Bakalland. Dbamy, aby obecność naszych klientów była wyraźnie zaznaczona w miejscach i eventach, w których bierzemy udział.

Lokowanie marki
Gorenje

Niestandardowe formy promocji

Jednym z naszych innowacyjnych podejść do klienta jest promocja pras do oleju Gorenje w trakcie eventów kulinarnych oraz podczas działań marketingowych w social mediach.

Pomoc w promocji urządzenia wśród influencerów oraz wzrost zapotrzebowania na świeżo wyciskany olej to efekt synergii niezwykłych działań.